»Že od ustanovitve Kible v letu 1996 smo odprtokodne sisteme in tehnologijo 'osmišljali' z znanstvenimi raziskavami in dognanji, ne samo na področju naravoslovja, ampak tudi oziroma zlasti družboslovja in humanistike.«
»Letos, v času globalne virtualizacije prebivalstva in selitve domala vseh dejavnosti na splet /.../ poudarjamo vpliv primarno tehnoloških okolij na naše življenje in delovanje, na družbo in številne podsisteme, od dela do gospodarstva.«
»No, takšnega kuratorja, ki bi vse združeval v eni osebi, ne poznam, zato sem zagovornik skupinskega kuriranja, kjer se z različnimi pristopi in vedenji odzivamo na nabor in selekcijo, pogojeno z večplastno problematiko produciranja in postproduciranja sodobnih umetniških del.«
»Poslanstvo celotne mreže RUK vidim predvsem v gradnji treh interdisciplinarnih umetniških laboratorijev: Ddtab, Pinalab in Kibla2Lab, tako v tehničnem in tehnološkem opremljanju kot tudi v znanjih in prenosom znanj.«
»Upam, da Kiblix s spletnimi dogodki kot tudi druge kulturne in umetniške ter znanstvene institucije po državi prispevamo k temu, da splet znova ovsebinimo s kulturo, umetnostjo, znanostjo in izobraževanjem.«
»V letu 2020, ko smo primorani uporabljati mnogotere spletne komunikacijske platforme, vmesnike, družabna omrežja in podobno, pokazalo, da ta virtualni svet ni svet, v katerega bi se podajali z velikim navdušenjem.«
»festival reportažne, dokumentarne fotografije, leta 2014 pa so ga z novo, mlado ekipo razširili v festival fotografske umetnosti. To ni nujno fotografija, lani smo denimo razstavili zvočno umetniško instalacijo štirih zvočnikov v prazni sobi.«
»Mladi razmišljamo interdisciplinarno, ker živimo v svetu, ki je interdisciplinaren: prepletamo video, 3D, internet itd. Živimo v svetu podob, vizualij, ki jih lahko pregibaš, premešaš, predelaš, preoblikuješ v kipe, instalacije, zvočne slike. Ko smo se odmaknili stran od fotografije, smo odprli polje vseh teh kreativnosti, nepričakovanih položajev, iz katerih lahko umetnik dela izkušnje, instalacije, performanse.«